فرهنگ

این همان چیزی است که حاضرم برای آن جان بدهم.

فرهنگ

این همان چیزی است که حاضرم برای آن جان بدهم.

«روح‎الله» اسم غالب بر عالم است. اما تو از «روح‎الله» و غلبه وی بر عالم چه می‎دانی؟ اگر به پیرامون خود بنگری، نشانه‎های این غلبه را می‎بینی، صورت این غلبه در غرب آشکار شد و چون قوم تو - ایرانیان - گمان بردند این صورت را می‎توان بازیچه کرد، همان صورت، در پرتو اسم غالب آنان را به بازی گرفت. روح‎الله اسم غالب بر عالم بوده است. و تا فرا رسیدن بهار بقیه‎الله، اسم غالب خواهد ماند. تا آن بهار، چند گام، چند گز، چند تیر پرتاب،‌ چند فرسنگ مانده است؟ کجا ایستاده‎ای تا بگویم چه مقدار فاصله داری با بهاری، که اگر از درون جانت گل نکرده باشد، حتی اگر پشت سروی به نماز ایستاده باشی، به هیچ روی تو را سود نکند. (یوسفعلی میرشکاک)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
پیوندها

اینروزها

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ

اینروزها ماه مهمانی خداست . گرانی بیداد میکند و مردم در زیر فشار اقتصادی محتکران محترم و مدیران محترم و سودجویان اقتصادی و بلاهت های مدیریت دولتی له میشوند. اینروزها المپیک ای ها با اندوخته شخصی و به صورت انفرادی رفته اند تا مدال بیاورندو حمید سوریان طلا گرفته و مردم را خوشحال میکند.اینروزها احمدی نژاد دلتنگ سوم تیری هایست که نفر به نفر در دادگاه حق و عدالت ، ذبح می شوند و به جرم انتقاد از دو برادر(دو قوه از سه قوه این مملکت )  راهی زندان می شوند و یا توبه از کرده ها ی خویش می کنند .

این روزها دلم تنگ زیارت است.

این روزها در سکوت حسن روزی طلب به زندان محکوم می شود و فائزه هاشمی به خارج سفر می کند. اینروزها غربت بچه های انقلاب خیلی غلیظ احساس می شود و این روزها دلم هوای زیارت دارد.

نظرات (۴)

  • من، فامیل دور(!)
  •  با مطلب "اشکال از آسمان نیست" و "حبّه ی حب" به روزم. یا علی.
  • من، فامیل دور
  •  با "دعوا چیز بدی نیست" به روزم. 
    khack.blogfa.com
  • من، فامیل دور(!)
  •  با "وقتی دشمن تشویق تان می کند" به روزم. یا علی. 
  • من، همون قبلی
  •  با "مستعدِّ بلا" به روزم. (یاد بگیر، یکم به روز باش)
    ... همین جام یه آبرو ریزی کنم: "آی جماعت، با این همه کامنت که من گذاشتم، دلِ سنگ هم اگر بود به رحم میومد. اما این اخویِ ما حتی یه سر هم به این وبلاگِ ما نزد که نزد !!!"
    آخه این عدله؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی